מדריכים בנושא בנייה וקידום אתרים

separator

בעמוד זה תוכלו למצוא מדריכים מעולים בנושא בנייה וקידום אתרים. בחרו בקטגוריה הרצויה והתחילו לקרוא, אנו בטוחים שתמצאו כאן מידע מאוד רלוונטי.

מדריכים וידאו

מדריכי וידאו מאוד נפוצים היום, יותר קל להבין מדריך כזה. שמגיע עם וידאו שמציג בדיוק מה ואיך… בשאילתה הנוכחית אני מציג את כל המדריכים שלי הכוללים וידאו. הסרטונים הינם מערוץ היוטיוב שלי, כדי להגיע לערוץ שלי יש כפתור בתפריט.

טיפים עבור קידום אתרים שבנויים בוורדפרס עם אלמנטור. רוצים לדעת איך לגרום לאתר שלכם להיות מדורג גבוה במנועי החיפוש? המדריך הזה הוא בשבילכם.

מאמרים פופולריים

את המאמרים האלו סיננתי לפי כמות החשיפה שהם מקבלים. מאחר ואלו מאמרים שיש להם חשיפה גדולה זה הופך אותם למאמרים פופולריים באתר שלי. וכנראה המאמרים האלו יעניינו גם אותך.

מחפשים את הפונט המושלם לאתר שלכם? הכנתי רשימה עם 22 פונטים חינמיים בעברית, שעובדים טוב באלמנטור... אני מזמין אותך לבחור את הפונט שלך!
אם אתם עובדים הרבה בוורדפרס בוודאי תרצו לייעל את העבודה שלכם על ידי קיצורי מקלדת בוורדפרס, הכנתי לכם רשימה מסודרת עם קיצורים שימושיים באמת.

מאמרים מומלצים

מאחר ואני כותב את כל המאמרים באתר שלי, אני יכול להמליץ לך איזה מהמאמרים הכי מומלץ בעניי. כמובן שכל המאמרים כאן הם מאמרים איכותיים אבל כמובן שיהיו כמה טובים יותר.

כותרת הירו זה האזור הראשון שהגולש רואה שהוא נכנס לאתר אינטרנט. מה חשוב שיהיה באזור הזה? ומה האתרים הגדולים עושים? המשיכו לקרוא זה ישפר את האתר שלכם.
רוצה ללמוד עוד על וורדפרס עיצוב בנייה וקידום?

הירשם לניוזלטר וקבל אימייל מידי שבוע עם תוכן מאוד רלוונטי. מבטיחים לא לדחוף פרסומות או קורסים לא רלוונטיים, רק מידע מקצועי.

מימון בדוש