סרטון הדרכה איך לעצב דף נחיתה למכון כושר

בסרטון אנחנו נלמד איך לעצב דף נחיתה באלמנטור עבור מכון כושר שהמטרה שלו להביא לידים. אני יראה לכם צעד אחר צעד איך לבנות דף נחיתה קליל חלק ברור ובעיקר יפה, עם משפך שיווקי סטנדרטי שיעזור לכם לקבל לידים בקלות ובמהירות.


סרטון שמסביר איך לעצב דף נחיתה באלמנטור

מה בסרטון?

אנחנו נבנה ביחד את הדף הנחיתה הזה, אני יסביר איפה כדאי למקם כל דבר ולמה! אני יראה לכם איך להוסיף טופס קליל שמשכנע למלאות פרטים וגם מה קורה לאחר שממלאים פרטים… רמז "דף תודה" ומה המטרה של דף תודה.

מה עוד יהיה בסרטון?

אנחנו נלמד איך לעצב כל חלק בדף אנו נעצב טופס לשליחת פרטי ליד וגם דף תודה שיתקבל לאחר שהגולש משאיר פרטים בטופס, וככה אנו יכול לבנות משפך שיווקי טוב שייעל את הוצאות השיווק שלכם.

אחרי הרבה שנים של ניסיון ותהייה אני רוצה לתת לכם את הטיפים הכי טובים שלי לעיצוב דף נחיתה ואיך באמת לגרום לו להיות ממיר ובסופו של דבר שיביא ים של לידים לכם או לעסק שאתם בונים עבורו דף נחיתה.

אז כמו שאתם יודעים אני משתמש במערכת של וורדפרס ומעצב עם אלמנטור… למה?

זה הדרך הכי טובה לבנות אתרי אינטרנט ודפי נחיתה כיום, יש לי עוד סרטון שמסביר בדיוק למה כדאי להשתמש באלמנטור, ואם אתם רוצים לדעת יותר על אלמנטור מצורף קישור לאתר שלהם כאן אלמנטור פרו.

אהבתם? שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp


מאמרים נוספים בנושא מדריכים באלמנטור (Elementor)
גם לך זה קורה שהאתר אלמנטור מתאפס וכל הצבעים והפונט נעלמים? מעצבן נורה ודורש הרבה זמן לתקן את זה… אבל יש עוד דרך לשחזר לך את זה בקלות, איך מיד תלמד במדריך הקצרצר הזה.
למה כדאי לכם לעצב את האתר באלמנטור? והאם זה מתאים גם למי שרק מתחיל? אני מימון מעצב בונה ומקדם אתרים, והיום אני יסביר לכם למה כדאי להשתמש באלמנטור?
פרק ה במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד להתקין אלמנטור וגם אלמנטור פרו ובאיזה תבנית כדאי להשתמש עם אלמנטור.
פרק ה במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד איך משתמשים נכון בעורך של אלמנטור, וכיצד לעצב גלובלי את האתר.
פרק ו במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד איך לעצב את התבנית של האתר באמצעות בונה התבנית של אלמנטור.
פרק ח במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד איך לעצב דף בית באמצעות העורך של אלמנטור, ואלו עקרונות חשובים לעיצוב דף בית.
רוצים אתר שמביא תוצאות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רוצה אתר כזה?