התוצאות הנפלאות של שיווק דיגיטלי



נושא השיווק דיגיטלי עבר מהפך

מאז כניסת האינטרנט לחיינו והשימוש הנרחב של כולנו במידע הקיים באתרי האינטרנט, הן באמצעות המחשב והן באמצעות הטלפון הסלולרי, כל נושא השיווק עבר מהפך ורבים מהרבדים המוכרים של השיווק פינו את מקומם לפעולות אחרות לחלוטין שהן חלק ממערך שיווק דיגיטלי. מערך זה אשר החל להיבנות לפני כמה שנים, תופס תאוצה רבה ולעיתים תכופות המומחים בתחום זה משדרגים את שיטות העבודה ומוצאים דרכים חדשות כדי ליצור מיצוי של השיווק הדיגיטלי על כל רבדיו. כל אחת מהפעולות הללו מוסיפה לתדמיתה של החברה, למוניטין שלה וכאשר מבצעים את הפעולות הנכונות ביותר גם המכירות עולות באופן חד. 

במסגרת שיווק דיגיטלי קיימות אופציות רבות והמומחים בתחום זה, מתאימים את הפרסום ואת הפעולות השיווקיות השונות על פי הצורך של כל לקוח, כדי להשיג עבורו את המיטב. אחת הפעולות הראשונות שיש לבצע היא קידום אורגני. המטרה של הקידום היא להעלות את מיקומו של האתר הרלוונטי לראש דירוג האתרים בתחום שבו עוסקת החברה. מקדם מומחה אשר מבצע אופטימיזציה של כל המהלכים, מסוגל להעלות באופן ניכר את מיקומו של האתר הספציפי כאשר הגולשים מחפשים מידע על נושא מסוים ברשת האינטרנט.

קידום אורגני ייחודי באמצעות שיווק דיגיטלי

האלגוריתמים של גוגל בוחנים את האתרים השונים וכאשר קיימות בהן כמה נקודות חשובות כמו תוכן מקורי ואיכותי ושימוש במילות מפתח נפוצות, גוגל מעלה את מיקומו של האתר באופן מדורג עד שהוא מגיע למקומות הראשונים. המטרה של כל עסק היא להיות במקום הראשון בתחומו, כיוון שכך הוא יוצר חשיפה מקסימלית לכל הקהלים. פרק הזמן שהדבר קורה משתנה בין אתר לאתר, אך ברוב המקרים לאחר פרק זמן מסוים רואים שינויים במיקום וכך גם עולה בהתמדה כמות הכניסות של הגולשים לאתר.

היתרונות של קידום ממומן 

אופציה נוספת היא לבצע קידום ממומן באמצעות מודעות שמפרסם מקדם האתרים. בכל קמפיין מסוג זה מחליט הלקוח מהי המסגרת התקציבית שלו למטרה זו. מתפרסמות מודעות ברשת וברשתות החברתיות שהן אלו שנותנות במציאות העכשווית את הטון, אשר כוללות מסרים מעניינים עם גרפיקות מסקרנות, דפי נחיתה והנעה לפעולה. מכלול זה מדרבן את הלקוחות ליצור אינטראקציה עם המפרסם ומהר מאד הם צוללים לקטגוריות השונות באתר, כדי להבין במה עוסקת החברה ומה היא מוכרת.

היתרון הגדול בשיטת קידום זו היא בכך שאפשר להוציא דוחות מפורטים של הפעילויות באתר בעקבות הפרסומים הללו. מומחה בתחום שיווק דיגיטלי יודע כיצד לנתח את הדוחות הללו, להסיק מסקנות ומיד ליישם אותן כדי ליצור תהודה רבה יותר, לעצור מסע פרסום מסוים, או לחלופין לנתב את הפרסום לקהל יעד ספציפי שהוא הצרכן העיקרי של מוצר זה, כמו לדוגמה בני נוער אשר מתגוררים בערי חוף וגולשים הרבה בים. 

שיווק דיגיטלי מקצועי יוצר שינוי מהותי בעסקים רבים ובזכותו ההכנסות ממכירות גדלות באופן משמעותי ביותר. 
המאמר נכתב בשיתוף דורונפוגל – שיווק דיגיטלי

אהבתם? שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp


מאמרים נוספים בנושא מדריכים בשיווק דיגיטלי
במדריך הזה אני יסביר איך להרוויח כסף מאתר אינטרנט, 5 דרכים ליצירת נכס דיגיטלי שיניס לכם הכנסה שיכולה להגיע לאלף אלפיים או יותר בכל חודש.
בנית אתר היא רק הצעד הראשון שלכם בשיווק. כעת, עליכם לבצע עוד כמה מהלכים כדי למקסם את כמות הפניות לעסק.
בעולם הדיגיטלי של היום, פרסום הוא מפתח להצלחה. אבל, איך לקבוע תקציב פרסום שיעבוד בשבילך ולא ישאיר אותך עם חור בכיס? קבלו שלושה צעדים שיעזרו לכם להכין תקציב פרסום מנצח.
רוצים אתר שמביא תוצאות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רוצה אתר כזה?