בניתם אתר חדש? עכשיו הגיע הזמן לשווק את עצמכם

בנית אתר היא רק הצעד הראשון שלכם בשיווק. כעת, עליכם לבצע עוד כמה מהלכים כדי למקסם את כמות הפניות לעסק.


חשוב לקדם את האתר באופן ממומן ובאופן אורגני במנועי החיפוש וגם ברשתות החברתיות. אולי יותר חשוב מהכל – להתחיל להזרים לקוחות לאתר באופן יזום. את זה תוכלו לעשות באמצעות שיחות מכירה טלפונית.

איך מתחילים לגרום לאנשים לגלות את המותג שלכם?

כל מותג חדש מתמודד עם הבעיה הזו. יש לו אתר נפלא, אך עדיין אין תקציב פרסום גדול של עשרות אלפי שקלים לקמפיין מקיף ברשת או בטלוויזיה. למרבה המזל, ישנה דרך זולה בהרבה להגיע ישירות לקהל היעד שלכם. שיחות טלמרקטינג ממוקדות, שבאמצעותן תוכלו לפנות לבתי עסק או לקוחות פרטיים ולהציע להם את שירותיכם.

היום, חברות רבות משתמשות בשיחה כדי להזמין את הלקוחות לאתר, שולחים לינק בווטצאפ או באי-מייל ומתחילים לראות תנועה של גולשים שגוברת והולכת. אם המותג שלכם מתאים ככפפה ליד ללקוח הוא גם יזמין חברים בפייסבוק לאתר שלכם ומשם השמיים הם הגבול.

איך כדאי להתחיל פרויקט שיחות מכירה?

פרויקט טלמרקטינג מתחיל מאיתור של קהל היעד המתאים. למשל, אם אתם משווקים דיו למדפסת, קהל היעד שלכם יהיה לקוחות פרטיים ובעלי עסקים. אם אתם משווקים מזון לבעלי חיים, קהל היעד יכול להיות חובבי בעלי חיים ברשת. יש אפשרות לעשות שיחות קרות לעסקים על פי רשימה קנויה, וללקוחות פרטיים אתם יכולים להגיע באמצעות קבוצות פייסבוק מתאימות, ליצור קשר ראשוני ולאחר מכן להתקשר ללקוחות הפוטנציאליים.

קיימות גם שיחות מכירה נכנסות שיכולות להניב לכם מכירות רבות. שיחות טלמרקטינג כאלה מגיעות משלל פרסומות, מאתר האינטרנט עצמו ומפה לאוזן. כאשר אתם משווקים את החברה שלכם אתם יכולים לדבר עם אדם אחד בכל פעם, אך אם אתם מעסיקים חברה מקצועית תוכלו לתת מענה למאות מתעניינים ביום.

חברת טלמרקטינג עושה את ההבדל

הדרך הטובה ביותר לעשות את שיחות המכירה היא באמצעות העסקת חברת טלמרקטינג במיקור־חוץ. חברה זו מעסיקה טלפנים מנוסים שיודעים להציג את המוצרים ואת השירותים שלכם בשפה קולחת ולהוביל את הלקוחות הפוטנציאליים למכירה מיידית. אם מדובר במוצר שניתן לרכוש בטלפון הם יכולים לקבל מספר כרטיס אשראי ולבצע סליקה במקום. למעשה, שירותי מכירות טלפוניות שעובדים טוב מחזירים את ההשקעה בהם כבר בחודש הראשון.

לסיכום, אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם (ראו – קידום אתרים אורגני) ולהתחיל לשווק את העסק, כדאי לשלב עם הנוכחות המקוונת גם שירותי מכירות טלפוניים. שירות זה יאפשר לכם לתת מענה לכמות גדולה של לקוחות בזמן קצר ויכול להכניס מכירות מיידיות לעסק. אפשר גם לרכוש שירות של תיאום פגישות טלפוני עבורכם ולהיפגש עם לקוחות גדולים לסגירה של עסקאות לשירותים המצריכים הסבר מפורט או מוצרים יקרים במיוחד.

לשירותי בניית אתרי תדמית לחצו כאן

אהבתם? שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp


מאמרים נוספים בנושא מדריכים בשיווק דיגיטלי
במדריך הזה אני יסביר איך להרוויח כסף מאתר אינטרנט, 5 דרכים ליצירת נכס דיגיטלי שיניס לכם הכנסה שיכולה להגיע לאלף אלפיים או יותר בכל חודש.
בעולם הדיגיטלי של היום, פרסום הוא מפתח להצלחה. אבל, איך לקבוע תקציב פרסום שיעבוד בשבילך ולא ישאיר אותך עם חור בכיס? קבלו שלושה צעדים שיעזרו לכם להכין תקציב פרסום מנצח.
רוצים אתר שמביא תוצאות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רוצה אתר כזה?