למה כדאי לך לעצב את האתר באלמנטור

למה כדאי לכם לעצב את האתר באלמנטור? והאם זה מתאים גם למי שרק מתחיל? אני מימון מעצב בונה ומקדם אתרים, והיום אני יסביר לכם למה כדאי להשתמש באלמנטור?


יש המון פלטפורמות לעיצוב ובניית אתרים, WIX – Shopify – WordPress – Webflow – וזה רק מתחיל…

אבל דבר ראשון אני יסביר בקצרה על אלמנטור:

אלמנטור זה תוסף לאתרי וורדפרס, ששינה את כל חוקי העיצוב של אתרי וורדפרס, בעבר היה צריך לבחור את התבנית שהכי מתאימה למראה שאתם מחפשים ומעצבים איתה לפי מה שהתבנית מאפשרת לעצב, זה היה מאוד מוגבל, לעצב את דפי הבלוג זה היה סיוט, היה צריך לייצר תבנית בת לתבנית שבחרת ולקודד את העיצוב שאנחנו רוצים, וזה רק חלק מהקשיים שהיו באתרי וורדפרס.

עד שהגיע אלמנטור למשחק…

באמצעות אלמנטור ניתן לעצב כל דבר באתר, ולגמרי לפי הטעם והמבנה שאתם מחפשים, ולא צריך לדעת שום קוד, הכל ב- drag and drop פשוט לגרור ולעצב.

דוגמאות של אתרים שמעוצבים באלמנטור

תיק עבודות בניית אתרים

בניית אתר לעבודות עץ
עץ ופלא עבודות עץ

מה היתרונות הכי בולטים לעיצוב באלמנטור

  1. אלמנטור מאפשר לכם להשתמש באתרי וורדפרס.
    • בוורדפרס אפשר לבנות כל דבר שאתם חולמים עליו. אם זה חנות וירטואלית מעולה, אתרי אינדקס, ובעיקר וורדפרס ידועה כפלטפורמה להקמת בלוג.
    • אתרי וורדפרס ניתנים לקידום אורגני ומגיעים לתוצאות הכי טובות, ויש המון תוספים שעוזרים לכם לקדם את האתר בצורה מקצועית.
    • יש המון תוספים שעוזרים לכם להשיג את המטרה שלכם מהאתר, כמו אלמנטור שהוא תוסף שעוזר לכם לעצב את האתר.
  2. אפשר לעצב את מבנה התבנית שזה היתרונות הכי בולט לפי דעתי, אתם יכולים לעצב כיצד יראה כל פוסט שאתם מעלים לאתר, לעצב את מבנה העמודים, לעצב את ההדר והפוטר לגמרי בהתאמה אישית.
  3. אפשר לעשות דברים מדהימים, אנימציות, מעברים וכל מה שאתם חולמים עליו.
  4. אלמנטור מתקדמת בצעדי ענק, כל גרסה חדשה מביאה איתה המון אפשרויות שרק היינו חולמים עליהם.

האם אתרי וורדפרס לא באמת טובים?

אני שומע המון מעצבי אתרים שמדברים על אתרי וורדפרס שאי אפשר לעצב אותם לגמרי בהתאמה אישית, או שהאתרי וורדפרס נטענים בצורה איטית מאוד, ועוד הרבה טענות כאילו.

אז אני אומר לכם שזה שטויות, אפשר אם בונים נכון את האתר, לקבל אתר לגמרי בעיצוב בהתאמה אישית, וגם מהיר הרבה יותר משאר הפלטפורמות.

זה כל כך קל להשתמש בעורך של אלמנטור, אתם עורכים את האתר בעורך חזותי שזה אומר שאתם רואים את מה שאתם מעצבים, לעומת פעם שהיה צריך לעצב את הדף בחלק האחורי שלו, לשמור ואז לטעון ולראות את השינויים שעשיתם.

אז אם אתם רוצים להגיע לתוצאות מדהימות בין אם אתם בונים אתר לעצמכם, או רוצים לעשות בבניית אתרים ללקוחות, תנסו את המערכת הזאת ולא תאמינו כמה קל ופשוט היום לעצב אתר כמו שאתם חולמים.

יש גרסה חינמית לאתר, אבל בגרסה החינמית לא ניתן לעצב את התבנית והיא אפשר להשתמש בהרבה ויגטים מאוד חשובים… אם אתם כבר סגורים על האתר שלכם, תקימו אתר וורדפרס ורכשו את הגרסת פרו של אלמנטור, ותתחילו לעבוד.

כדי לדעת יותר על אלמנטור לחצו על הקישור: https://elementor.com/?ref=16216

אם אתם רוצים לקבל מדריך שיעזור לכם להקים אתר וורדפרס ולעצב אותו באלמנטור, הכנתי באתר שלי מדריך שיעזור לכם מאוד לגמרי בחינם אפילו לא צריך להכניס מייל, מדריך בניית אתרים למתחילים.

שיהיה לכם בהצלחה

אהבתם? שתפו עם חברים
Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp


מאמרים נוספים בנושא מדריכים באלמנטור (Elementor)
גם לך זה קורה שהאתר אלמנטור מתאפס וכל הצבעים והפונט נעלמים? מעצבן נורה ודורש הרבה זמן לתקן את זה… אבל יש עוד דרך לשחזר לך את זה בקלות, איך מיד תלמד במדריך הקצרצר הזה.
בסרטון אנחנו נלמד איך לעצב דף נחיתה באלמנטור עבור מכון כושר שהמטרה שלו להביא לידים. אני יראה לכם צעד אחר צעד איך לבנות דף נחיתה קליל חלק ברור ובעיקר יפה, עם משפך שיווקי סטנדרטי שיעזור לכם לקבל לידים בקלות ובמהירות.
פרק ה במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד להתקין אלמנטור וגם אלמנטור פרו ובאיזה תבנית כדאי להשתמש עם אלמנטור.
פרק ה במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד איך משתמשים נכון בעורך של אלמנטור, וכיצד לעצב גלובלי את האתר.
פרק ו במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד איך לעצב את התבנית של האתר באמצעות בונה התבנית של אלמנטור.
פרק ח במדריך בניית אתרים למתחילים של מימון בדוש. בפרק הזה נלמד איך לעצב דף בית באמצעות העורך של אלמנטור, ואלו עקרונות חשובים לעיצוב דף בית.
רוצים אתר שמביא תוצאות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
רוצה אתר כזה?